هموروئید یا سرطان/اگر نمی دانید حتما بخوانید

چهارشنبه 24 بهمن 1397
22:01
رها

ديدن خون هنگام دفع مي‌تواند هر كسي را نگران كند و اگر اين خونريزي با درد، سوزش يا حتي دشواري در نشستن همراه شود، حتي نگران‌كننده‌تر هم به‌نظر مي‌رسد. هموروئيد يا بواسير يكي از آزاردهنده‌ترين و شايع‌ترين بيماري‌هاي نشيمنگاه محسوب مي‌شود، طوري كه حدود نيمي از افراد تا 50سالگي حداقل يك‌بار عوارض آن را تجربه مي‌كنند. در اين بيماري، عروق انتهايي مقعد و روده بزرگ متورم شده و باعث درد، خارش و گاهي خونريزي مي‌شود.


اگرچه هموروئيد مي‌تواند دردناك باشد اما معمولا خطرناك نيست. با اين حال بسياري از مبتلايان با عود علائم‌شان پس از درمان نگران مي‌شوند كه مبادا هموروئيدشان تبديل به سرطان مقعد يا روده بزرگ شده باشد. اما آيا واقعا چنين خطري وجود دارد؟! دكتر امير كشوري، جراح كولون و ركتوم و دانشيار دانشگاه علوم پزشكي تهران شما را در اين زمينه راهنمايي مي‌كند.


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

عمل جراحی بواسیر چه معایبی دارد؟

چهارشنبه 24 بهمن 1397
22:01
رها

معایب جراحی بواسیر با نظارت پزشک قابل رفع هستند و جای نگرانی ندارند فقط باید بعد از جراحی تمامی موارد مشکوک را زیرنظر داشته باشید و آنها را به پزشک معالج خود گزارش دهید. روش درمانی جراحی بواسیر یک روش درمانی متداول و امن است. با این حال، هر جراحی دارای برخی عوارض و معایب است که در این مورد می توان به موارد زیر اشاره کرد. خونریزی عفونت واکنش به بیهوشی ممکن است بعد از عمل به خاطر تورم یا اسپاسم عضلانی دچار مشکل شوید. اگر عضله یا اسفنکتر مقعدی شما در حین جراحی آسیب دیده باشد، ممکن است بی اختیاری مدفوع داشته باشید و نتوانید گاز معده و مدفوع خودتان را کنترل کنید.



[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

با نحوه درمان بواسیر با لیزر بیشتر آشنا شوید

پنجشنبه 15 آذر 1397
16:42
رها

درمان بواسیر با لیزر بسیار موثرتر و کم عارضه تر از جراحی های سنتی است. احتمال برگشت بواسیر یا هموروئید با این روش کمتر است و مزایای زیادی همچون درد و خونریزی کمتر، برگشت به کار سریع تر و ... دارد. با ما همراه باشید تا با این روش درمان بواسیر بیشتر آشنا شوید.

 درمان بواسیر با لیزر


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درمان آسان بواسیر با لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]